Engel zonder vleugels

Gelezen 31 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 107 Favoriet 2 Recensies 12
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Spots 4   Topics 0

“Wat mijn advocaat niet voor elkaar kreeg, dat regel ik vanaf nu wel op mijn eigen manier. Ik krijg mijn zoon terug. Daar heb ik letterlijk alles voor over”.

Als Rob door Bureau Jeugdzorg de voogdij over zijn kind kwijtraakt, gaat hij over tot een drastische maatregel: hij ontvoert de dochter van gezinsvoogd Carla Kruiswijk. In ruil voor de dochter moet Kruiswijk op televisie bekendmaken dat ze tientallen kinderen onterecht uit huis heeft geplaatst. Ze bekent en een schok van verontwaardiging gaat door Nederland. Rob heeft zijn doel bereikt en wil de dochter vrijlaten. Maar als hij dat wil doen, blijkt ze verdwenen.
Terwijl de politie op zijn hielen zit, probeert hij samen met misdaadjournaliste Ayşe Beyaz uit te vinden wat er met het meisje is gebeurd.

Thriller
Ellessy Crime
27 maart 2019
07 april 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Hebban Recensies Hebban Recensent

Keiharde wake up call van een ervaringsdeskundige

door: Hebban Recensies 5 likes

De zorg voor kinderen wordt door velen gezien als een uiterst precair onderwerp. Op zich is dat ook te begrijpen, want je praat per definitie over een zeer kwetsbare groepen in iedere samenleving. Martyn van Beek (1975), zelf actief geweest als pleegouder in de jeugdzorg, heeft dit onderwerp in...

Reacties op: Engel zonder vleugels