Samen Eten

Samen eten

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0

Klaar om weer met vrienden en familie aan tafel te schuiven? Jamie’s nieuwste kookboek, Samen eten, is een overheerlijke ode aan superlekkere maaltijden om met z’n allen van te genieten.

Niet eerder was het zo waardevol om samen te zijn met onze dierbaren, en lekker eten is de beste reden om elkaar op te zoeken. Alle hoofdstukken uit Samen eten bevatten een maaltijd, van feestelijke seizoensdiners tot een Taco party, elk met een eenvoudig en haalbaar menu, dat je grotendeels al eerder kunt voorbereiden.

Of je nu de volledige maaltijd kookt of een van de meer dan 120 op zichzelf staande recepten kiest, het is Jamie’s doel om de tijd die je in de keuken staat zo kort mogelijk te houden, zodat je veel tijd met je gasten kunt doorbrengen.

Jamie’s Samen eten helpt je ook om zonder stress te koken, door je te overladen met tips, tricks en keukenhacks, zodat je goed voorbereid en georganiseerd aan de slag kunt.

Samen eten is inspirerend én praktisch. Het gaat om gezelligheid, feestelijkheid, samen nieuwe herinneringen maken.

Onvergetelijke én makkelijke maaltijden, dat is het idee. Aan tafel met z’n allen!

Culinair
Eten en drinken algemeen