Samen lezen met de Zoete Zusjes

Leren lezen is nog leuker met de Zoete Zusjes! Daarom zijn er nu drie gloednieuwe Zoete Zusjes-titels van oplopend niveau:

• Ik lees met de Zoete Zusjes

• Samen lezen met de Zoete Zusjes

• Lekker lezen met de Zoete Zusjes

In ieder boek beleven de Zoete Zusjes Saar en Janna weer allerlei avonturen. En nu kunnen ook de jongste lezers daarvan meegenieten! Met in totaal maar liefst 144 bladzijden leesplezier zullen kinderen in groep 2 en 3 kunnen beginnen met het herkennen en lezen van de eerste letters, woordjes en zinnen. Eerst samen, en dan zelf! Natuurlijk zijn de verhalen weer opgevrolijkt met de leukste illustraties van Iris Boter.

In het tweede boekje, 'Samen lezen met de Zoete Zusjes', kun je samen hardop vier korte verhalen toneellezen met twee tot vijf personen. Door de simpele woorden van één of twee lettergrepen en korte zinnen van maximaal zes woorden kunnen beginnende lezers die een aantal maanden leesonderwijs hebben gehad spelenderwijs oefenen met lezen.

Is Samen lezen met de Zoete Zusjes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Samen lezen met de Zoete Zusjes