Satan's vrouw rachab

De hoogbegaafde en rebelse high sensity seeker rachab, is niet een doorsnee dame met een doorsnee leven. Van kleins af aan loopt ze al tegen muren op en haar ervaringen met mensen zijn niet zo best te noemen.
Ze trekt zich terug in haar eigen wereldje, experimenteert met drugs, verzeilt in verkeerde relaties, wordt pornomodel op haar vijftiende en belandt in de prostitutie op haar achttiende.
Ze raakt burn-out en doet diverse zelfmoordpogingen, waarna ze toch besluit om door te leven, niet voor zichzelf, maar voor anderen. Zoals ze eigenlijk steeds anderen op de eerste plaats lijkt te zetten.
Dacht je dat je een bijzonder levensverhaal had gelezen? Dan neemt het op haar negenendertigste een bizarre wending die veel weg heeft van een sciencefiction, wanneer ze haar spirituele ervaringen serieus gaat nemen. Haar zoektocht naar zichzelf en de oorsprong van het leven, brengen haar tot verrassende inzichten.
In die wereld ontmoet ze diverse energetische wezens, waar ze een goede band mee krijgt, en al snel ook Satan. Het beruchte en vervaarlijke wezen die we allemaal vrezen, en rachab? Die wordt verliefd, en ontdekt waarom ze ooit besloot te gaan leven.

Is Satan's vrouw rachab het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Satan's vrouw rachab