Telepathisch communiceren kun je leren

Telepathie is niet een ongrijpbaar fenomeen. Dagelijks maken we er gebruik van. We zijn het ons echter, vaak niet bewust. Hoe herken je telepathie? Hoe gebruiken we het al en hoe kun je het uitdiepen? Waar kun je het allemaal voor gebruiken?
Bewustwording is erg belangrijk en daarom biedt dit boekje verscheidene inzichten en oefeningen om die bewustwording te bereiken.

Dit boekje geeft een andere visie weer op onze dagelijkse beleving, welke belangrijk is om het telepathisch communiceren eigen te maken. Gebruik het onder andere om moeizame conflicten mee uit te praten, contact te maken met je kinderen, dieren en de strijd met nog veel meer problemen aan te gaan, welke moeilijk op te lossen zijn met onze geijkte communicatiemethodes.

Is Telepathisch communiceren kun je leren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Telepathisch communiceren kun je leren