Schaduwvechters

Rank 3856 Gelezen 119 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 134 Favoriet 2 Recensies 22
Thrillers & Spanning Artikelen 6 Spots 2   Topics 0

Journaliste Farah Hafez wordt gezocht door internationale veiligheidsdiensten vanwege haar vermeende aandeel in een gijzelingsactie in Moskou. Ze vlucht naar Jakarta om haar onderzoek naar de criminele praktijken van een Russiche oligarch door te zetten. Gesteund door haar collega en vertrouweling Paul Chapelle, die in Moskou en Johannesburg nieuwe sporen vindt, legt zij op verrassende wijze het internationale netwerk van de Rus bloot.

Dit netwerk blijkt ook verantwoordelijk te zijn voor de zaak waarop de Amsterdamse recherche zich stukbijt: de hit-and-run op een Afghaans jongetje dat door een hooggeplaatste Nederlandse politicus seksueel misbruikt is.

Literaire thriller
Farah Hafez (2)
Luitingh Sijthoff
27 januari 2016
15 april 2016

Joop Liefaard Hebban Recensent

Overtuigende actiethriller

door: Joop Liefaard 1 like

In 2013 debuteerde Walter Lucius, pseudoniem van scenarist, regisseur en producent Walter Goverde met De vlinder en de storm, een spannende en overtuigende actiethriller die goede kritieken ontving. Het is het eerste deel van de zogenaamde Hartland-trilogie. Het boek is later gereviseerd en door...

Reacties op: Schaduwvechters