Later word ik een hele Piet! & Vrolijk kerstfeest, Einar

Later word ik een hele piet! auteur I Monique van der Zanden Ik ben wel klein, maar ik kan al veel! Cadeautjes inpakken, speelgoed verven en speculaas bakken... Kijk maar eens hoe ik iedereen help. Gaat het goed of gaat het niet? Zal ik eens iets verklappen... Later word ik een hele Piet! 64 PAGINA’S FULLCOLOUR Vrolijk kerstfeest, Einar auteur I Vivian den Hollander Het is bijna kerst. Einar, de eland, voelt zich opeens heel alleen. Hij gaat naar de rand van het bos en komt de kerstman en zijn rendieren tegen. O, denkt Einar, wat zijn die rendieren mooi. En wat boffen ze dat ze de slee mogen trekken. Jammer dat ik geen rendier ben. Maar dan... peuters en kleuters

Is Later word ik een hele Piet! & Vrolijk kerstfeest, Einar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Later word ik een hele Piet! & Vrolijk kerstfeest, Einar