Sinterklaas bestaat!

Sinterklaas bestaat! is een feest om naar te kijken. De allermooiste foto's van o.a. Hollandse Hoogte zijn in dit boek verzameld. Vanaf het begin van de fotografie is Sinterklaas op de gevoelige plaat vastgelegd: springend op zijn paard over de daken, in voertuigen van stoomboot tot helikopter, vechtend tegen weer en wind, knus tussen zijn bewonderaars, alleen of geflankeerd door zijn Zwarte Pieten. Iedere foto wordt door Bram van der Vlugt op zijn eigen,
onnavolgbare manier van commentaar voorzien. Van der Vlugt belichaamde vijfentwintig jaar lang op televisie ons nationale Sinterklaasgevoel, vergezeld van 'Hoofdpiet' Erik van Muiswinkel en 'Pietje Paniek' Jochem Myjer die hem ook begeleiden in dit boek.

Voor het eerst na al die jaren geeft Bram van der Vlugt een inkijkje in de wereld van Sinterklaas.

Met medewerking van Erik van Muiswinkel en Jochem Myjer

Is Sinterklaas bestaat! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Sinterklaas bestaat!