Skinny bitch in the kitch

Bewust omgaan met wat je eet en met wat er in je voedsel zit, is een trend. Op kant-en-klaarpizza’s blijkt geen kaas te zitten, in champignonsoep zitten geen champignons en kipfilet bevat vooral water en antibiotica. De consument is dit zat en kiest ervoor om eerlijk en gezond te gaan eten.
Met zijn brutale stijl heeft het boek Skinny bitch succesvol ingespeeld op deze trend. Er is een grote schare fans en dat zijn lang niet allemaal veganisten; ook vegetariërs en mensen die minimaal een keer per week een vegetarische maaltijd eten, zijn ware adepten. Voor de echte fans is er zelfs een goed bezochte Skinny bitch-hyve.

Na Skinny bitch wisten we het zeker: we gaan weer gezond eten en we weten waar we dat kunnen halen. Voor iedereen die wel wat hulp bij de bereiding daarvan kan gebruiken, is er nu Skinny bitch in the kitch. En maak je geen zorgen, de auteurs weten dat geen enkele vrouw op sla kan leven en dat chocolade een primaire levensbehoefte is.

Rory Freedman en Kim Barnouin wonen in Los Angeles. Rory werkte als agent voor Ford Models, Kim is voormalig model en heeft een studie holistische voedingsleer gevolgd. Hun boek Skinny bitch prijkte lange tijd op de Amerikaanse bestsellerlijsten en was het lijfboek van Victoria Beckham.

Is Skinny bitch in the kitch het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Skinny bitch in the kitch