Skip en de gestolen boot van fort Kakkers

Er is iets dat je moet weten, Skip.’
Groep 8, het is voorjaar. Je beste vriend met wie je samen naar de middelbare zou gaan, vertelt je dat hij over een week gaat verhuizen. Wat een ramp! Wat doe je? Je bent een antiheld met een fotografisch geheugen die geen veters kan strikken. En je klasgenoten noemen je raar! Doe je niks of verzin je een plan waardoor je in een bizar spannend avontuur belandt?

‘Susanne heeft met Skip een krachtig personage bedacht. Hij is zowel sterk als ontwapenend. Ik heb hem in mijn hart gesloten!’
Marelle Boersma, schrijfcoach en thrillerauteur

Chris: het leukste kinderboek dat ik ooit onder handen heb gehad als woordredacteur.

Susanne Dirksen hield als klein kind al van boeken. Ze verslond ze! Het was haar droom om ooit zelf te schrijven. Maar dat kwam er niet van. Studeren, werken, geld verdienen, een man, vier kinderen… er was geen tijd en geen gelegenheid. Maar toen de jongste twee was begon het: met een schrijfopleiding bij Scriptplus. Skip en gestolen boot van fort Kakkers is haar debuut. En het vervolg is in de maak.

Recensies (9)

Meer recensies

Is Skip en de gestolen boot van fort Kakkers het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Skip en de gestolen boot van fort Kakkers