Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Slenderman

VN:

Slender Man

Gelezen 92 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 60 Favoriet 12 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0

Vroeg op de ochtend, nadat je jonge partner vertrokken is naar haar werk, zit je op je bed. Je denkt na over wat de dag zal brengen en hoe die verdomde sokken aan te krijgen. Dan zie je, in het huis aan de overkant, hoe twee jonge meisjes een oudere vrouw vermoorden. Haar gewoon de keel oversnijden.

Je bent zelf bij de politie geweest, en dus weet je wat je te doen staat. Maar wanneer je vroegere Londense collega's het huis in kwestie onderzoeken, is er geen lijk, geen spoor van een moord. Jonge meisjes, van nauwelijks veertien, die een brutale moord plegen, het is zelfs in Londen een zeldzaamheid. Lijk of niet, je wil er het fijne van weten. En voor je er erg in hebt, ben je betrokken bij een bizarre zaak, op leven en dood. Op zoek naar het motief van die moorddadige meiden, kom je terecht in de wrede wereld van de Slender Man.
Maar ook dat is niet het einde van je zoektocht...

Thriller
Vrijdag, Uitgeverij