Sluipwesp

Gelezen 117 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 74 Favoriet 4 Recensies 19
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Top25's 1   Topics 0

Het leven buiten is onheilspellender dan binnen de muren van het mortuarium. Het onbegrensde verlangen haar kind terug te zien en het geheim van een verongelukte vriend lokken mortuariummedewerkster Maud de buitenwereld in. Is ze sterk genoeg om weer deel te nemen aan de samenleving? Durft ze de confrontatie met haar narcistische ex aan?

Annerieke de Vries (1964) werkt als leidinggevende op het operatiekamercomplex in het OLVG te Amsterdam en is online coach voor startende leidinggevenden. De blogs die zij schrijft over haar begintijd als teamleider op de OK zijn te lezen op www.onlinecoachonthejob.nl

Thriller
De Crime Compagnie
27 september 2018
27 september 2018

Sluipwesp: sterker dan een mug?

door: ElskeLeest

Annerieke de Vries (1964) is online coach voor beginnende leidinggevenden. Daarnaast geeft ze ook zelf leiding aan operatiekamerpersoneel in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam. Met het verschijnen van haar debuut Sluipwesp is De Vries nu bovendien schrijfster.

In Sluipwesp volg je Maud...

Reacties op: Sluipwesp