Spreek mij vrij

Nog maar net bekomen van de schrik als Jeanne wordt getroffen door een hersenbloeding en in coma raakt, komt haar man John er gaandeweg achter dat hij totaal geen weet heeft waar zijn vrouw haar dagen mee vulde. Hij zit met zoveel vragen, maar uit haar mond komt geen zinnig antwoord. Gaat hij ooit de hele waarheid boven tafel krijgen? En wat als hij zich, met al die ontbrekende puzzelstukjes, zo belazerd voelt dat hij besluit niet meer voor haar te willen zorgen? Wordt Jeanne zonder gehoord te worden veroordeeld?
Niet weg te leggen dit boek, zo erg leef je mee met dit worstelende koppel en ga je houden van deze twee, ondertussen hopend dat het uiteindelijk toch goed komt.
Inge Verweij (1963) schreef in 2019 het goed ontvangen ‘Narcist me niet’. Ze geniet sinds een aantal jaar van haar mooie woonplaats Deventer en van het hebben van iets meer vrije tijd waarin ze bezig kan zijn met onder andere schrijven.

Is Spreek mij vrij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Spreek mij vrij