Stad van glas

Stad van glas

Rank 4363 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 37 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Stad van glas is de eerste thriller van Robert Pobi met rekenwonder en FBI-agent Lucas Page in de hoofdrol.

Tijdens een van de ergste sneeuwstormen sinds jaren wordt in New York een FBI-agent in zijn auto doodgeschoten door een sluipschutter. Er is maar één man die kan achterhalen waar het onmogelijke schot vandaan kwam: rekenwonder extraordinair dr. Lucas Page.

Maar Page heeft niet zo’n zin om terug te keren naar de FBI; zijn laatste klus kostte hem een been, een arm én een oog. Als echter blijkt dat de dode agent zijn ex-partner was en de overheid de schuld in de schoenen probeert te schuiven van een Franse moslim, wil hij de echte dader absoluut vinden. Zeker als er meer doden vallen.

Wat volgt is een bloedspannende klopjacht door New York met een van de uniekste hoofdrolspelers die je ooit hebt gezien.
Luitingh Sijthoff
28 november 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 12,99

Lezerswaarderingen

Artikelen over Stad van glas