Start to bike

Dé gids voor al wie z'n conditie in tien weken tijd op een leuke manier - op de fiets! - wil opbouwen Een doeboek met handige trainingsschema's, gezondheidstips van de sportdokter (wat is de juiste houding op de fiets? hoe controleer ik mijn ademhaling?) en boordevol praktische fietstips en -tricks Met meer dan twintig gezonde en lekkere recepten om helemaal in vorm te geraken Evy Gruyaert vertelt honderduit over haar eigen ervaringen op de fiets en hoe zij het start to bike-programma heeft volgehouden.
Vlaanderen heeft een echte fiets- en wielertraditie en iedere week halen duizenden Vlamingen hun stalen ros van stal. Start to bike met Evy Gruyaert is een praktische gids voor al wie in tien weken op een leuke manier zijn conditie wil opbouwen. Met behulp van duidelijke trainingsschema's van topsportcoach Paul Van Den Bosch kun je op korte termijn vijftig of honderd kilometer leren fietsen. Daarnaast vind je in dit boek een reeks handige stretchoefeningen van fysiotherapeut Lieven Maesschalk, interessante voedingstips van een diëtiste en meer dan twintig uitgebalanceerde, gezonde en eenvoudige recepten. Evy Gruyaert kroop als presentatrice van Vlaanderen Sportland regelmatig zelf in het zadel en geeft haar persoonlijke ervaringen weer. Hopelijk krijgt de fietsmicrobe je ook te pakken!

Is Start to bike het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Start to bike