Ster

In de vredige velden van het oude Engeland ligt al zeshonderd jaar een dorpje op een grote granieten rots. Vlak erbij staat de hoge stenen muur waarnaar het vernoemd is. In Wall verliest de jonge Tristran Thorn zijn hart aan de beeldschone Victoria Forester. En hier, op een tintelende oktoberavond, doet Tristran zijn geliefde een belofte - een onstuimig gebaar dat hem door de enige poort in de muur zal voeren, over de weide, het bos in... naar het wonderbaarlijkste avontuur van zijn leven! Ster is het eerste nieuwe sprookje in jaren: een verhaal vol romantiek, magie en betovering, dat tot nadenken stemt én grappig is. Neil Gaiman - bekend van Coraline en American Gods - bewijst dat hij een van de verbeeldingsrijkste vertellers van onze tijd is.

Recensies (1)

Is Ster het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ster