Sterrenstof

Derde en laatste deel van deze magische serie!

Twee jonge tovenaars zoeken hun lotsbestemming

De zonen van tovenaar Altaris hebben geen onbekommerde jeugd gehad. Hun leven wordt er niet eenvoudiger op als ze hun Gaven moeten inzetten in de levensgevaarlijke strijd om hun eiland. Hun magische krachten, een erfenis van de voorouders, brengen immers zware verantwoordelijkheden mee. Jong als ze zijn, moeten ze keuzes maken en de leiding nemen.
Het lot van Ban wankelt wanneer koningin Emelda haar kroon op het spel zet door open kaart te spelen over haar heksenafkomst. Haar zelfzuchtige ministers willen de macht grijpen en het gevaarlijke sterrenstof in handen krijgen.
Maarten en Wannes hebben elk hun eigen roeping, maar de legende zegt dat ze samen moeten vechten, willen ze overwinnen. Deze opdracht eist al hun moed en inzet én de hulp van hun vrienden: Pica, Wolf, Beth en Jasper. Want de jongeren vergeten nooit de wijze woorden van Menie: ‘We zijn allen verbonden, we zijn allen gemaakt van het stof der sterren’.
Bangelijk, spannend, ongelooflijke sciencefiction!

Is Sterrenstof het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sterrenstof