Stillhouse Lake

Stillhouse Lake

Rank 3971 Gelezen 824 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 704 Favoriet 45 Recensies 51
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 5 Hebban 1000 766   Topics 0   Leesclub

Gina is een introverte huisvrouw met een gelukkig huwelijk en twee leuke kinderen. Maar dan wordt door een auto-ongeluk het geheime leven van haar man als seriemoordenaar onthuld. Gina’s voormalige leven is voorbij, ze begint opnieuw, neemt een nieuwe naam aan, Gwen Proctor, die zich ontpopt als een moeder die door het vuur gaat voor haar kinderen.

Nu haar ex in de gevangenis zit, heeft de nieuwe Gwen een toevluchtsoord gevonden in een huis in het afgelegen Stillhouse Lake. Toch blijft ze doelwit van stalkers en internettrollen die denken dat ze iets te maken heeft met de misdaden van haar man. Voorlopig blijft ze erop vertrouwen dat haar kinderen eindelijk rustig kunnen opgroeien. Maar net als ze zich op haar gemak begint te voelen met haar nieuwe identiteit, wordt er een lichaam gevonden in het meer – en komen er dreigende brieven van een maar al te bekend adres.

Gwen moet voorkomen dat ze wordt ontdekt – of toekijken hoe haar kinderen het slachtoffer worden van een moordenaar die haar wil kwellen. Eén ding is zeker: ze heeft geleerd hoe ze het kwaad moet bestrijden. En ze zal nooit stoppen.

Thriller
Gwen Proctor (1)
Peter de Rijk
Karakter Uitgevers B.V.
11 juli 2019
15 juli 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Anne-Claire Verham Hebban Recensent

Bloedstollende, intense en actuele actiethriller

door: Anne-Claire Verham 6 reacties 2 likes

Er zijn vrouwen die het hebben meegemaakt: hun echtgenoot bleek een gruwelijke seriemoordenaar, zonder dat ze iets doorhadden. Schokkend, maar na de ontdekking begint de echte ellende pas. Politieagenten en zelfrechters die niet geloven in je onschuld, internettrollen, familieleden van slachtoffers...

Reacties op: Stillhouse Lake