Stoemp

Van comfort food tot verfijnde kost met aardappelen als hoofdingrediënt
Met zijn eerste boek, Stoemp! Recepten en verhalen uit de Brusselse keuken, gaf Albert Verdeyen dit populaire gerecht het boek dat het verdiende. De terugkeer naar de oorsprong, de nostalgie naar onze kindertijd, tradities en vernieuwing, en de recepten van bekende mensen hebben van dit boek een succes gemaakt tot ver voorbij de grenzen van de boekenbeurzen waar de beste culinaire boeken te vinden zijn. Stoemp opnieuw op de gastronomische wereldkaart plaatsen was het nagestreefde doel. Onze Brusselse chef zet zijn avontuur verder met een gerecht dat hij bereidde buiten de grenzen van Brussel, zodat hij vrolijk kon gaan snuffelen tussen streekproducten en specialiteiten van ons mooie land. Opnieuw bezorgen de verrassingen van de chef, de verrassende ontdekkingen en de joviale ontmoetingen ons veel genot.

Is Stoemp het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stoemp