Storm op komst

Stel je eens voor dat je je ouders bent kwijtgeraakt. En dat je zelfs niet weet of ze zich nog wel in het heden bevinden.

Dat overkomt Jake Djones. Zijn ouders kunnen overal ter wereld zijn en ook nog eens in elke mogelijke eeuw. De familie Djones bezit namelijk een geweldig geheim, een geheim dat ze al jaren hebben weten te bewaren, zelfs voor elkaar. Jakes ouders behoren tot de Bewakers van de Tijd. Dit geheime genootschap houdt de loop van de wereldgeschiedenis op orde door een speciale gave: tijdreizen.

Jake gaat op zoek naar zijn vader en moeder en komt in het negentiende-eeuwse Frankrijk terecht, waar het hoofdkwartier van de Bewakers van de Tijd zich bevindt. Daar ontmoet hij de geheimzinnige tijdreizigers en hoort hij voor het eerst van de familie Zeldt en hun plannen om de wereld zoals wij die kennen te vernietigen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Storm op komst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Storm op komst