Superjuffie op de Zuidpool

Superjuffie op de Zuidpool

Gelezen 29 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 1 Recensies 2
Junior Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 1 Top25's 1   Topics 0

Janneke Schotveld, auteur van de Superjuffie-serie, schrijft het Kinderboekenweekgeschenk 2017!

IJzingwekkend avontuur van Superjuffie!

Juf Josje dacht dat ze nooit een vriendje zou krijgen. Want wie wil er nou verkering met iemand die om de haverklap wegvliegt om een dier te redden? Nou, Hakim dus! En ze gaan nog trouwen ook, tenminste, dat is de bedoeling. Maar de bruid verdwijnt op haar eigen bruiloft. Het lukt haar nog net om een berichtje van vier letters achter te laten: help! Waar is ze heen? Met wie? En vooral: waarom? Superjuffie raakt flink in de problemen en dat op wat de mooiste dag van haar leven had moeten worden. Lukt het Hakim en de kinderen om haar te redden?

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Illustraties
Annet Schaap
Van Holkema & Warendorf
28 augustus 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Recensies

Een ijskoud avontuur op de Zuidpool!

door: Nina Sijtsema

Notabene op haar eigen bruiloft met Hakim hoort juf Josje een schreeuw om hulp van een dier in nood. Ze bedenkt zich geen moment, neemt een hap van een schoolbordkrijtje en verdwijnt… Maar het loopt deze keer heel anders dan ze had gedacht. Juf Josje wordt ontvoerd en belandt op de Zuidpool! Daar...

supertof

1 like
Weer een tof boek over superjuffie. Ik houd van die serie. Ik ben eraan verslaafd. In dit deel wordt superjuffie ontvoerd op haar eigen bruiloft. Ze komt uiteindelijk uit op Antartica zonder krijtjes. Lees de rest zelf maar! Deze recensie is geschreven door mijn zoon (8 jaar bijna 9)