Survival

Survival

Gelezen 18 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 17 Favoriet 2 Recensies 1
Young adult   Topics 0
Het maakt niet uit wat ik doe of niet doe. Maakt niet uit hoe ik mijn best doe. Er is iets met me waardoor niemand van me kan houden. Wist ik maar wát.

Op kamp met jongeren die je nog nooit hebt gezien. Liesbeth kan niets vreselijkers bedenken. Maar haar moeder heeft het al geregeld. Dus Liesbeth gaat. Raften, over touwbruggen een woeste rivier oversteken, midden in de nacht gedropt worden in een donker bos... Spannend! Maar het lijkt toch wel alsof ze alleen maar de verkeerde dingen zegt en doet. Niemand heeft echt oog voor haar, net als thuis. Maar is dat echt zo? Is er misschien toch iemand die kijkt, alleen naar haar?
Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
Uitgeverij Leopold B.V.
27 oktober 2015

Recensies

Een rauw, eerlijk, heerlijk boek

door: Rosalien Manderscheid

Liesbeth moet in het dagelijkse leven al genoeg moeite doen om te overleven, zo’n survivalkamp kan ze er echt niet bij hebben. Toch durft ze geen nee te zeggen als haar moeder het regelt. Misschien had ze wel nee gezegd als haar moeder de tijd had genomen te luisteren. Maar naar Liesbeth wordt niet...