Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
jeugdboek met illustraties, Nederlands, van eigen bodem, reeks, voorlezen, huisdier, hond, teckel, vakantie, zee, strand

Voor al die voorlezers en luisteraars die maar niet genoeg kunnen krijgen van de avonturen van dit vrolijke hondje en zijn lieve baasje Basiel. Vanaf 5 jaar.

Het is eindelijk zomer! Basiel verheugt zich op alle dingen die horen bij mooi weer, zoals zwemmen in een opblaasbadje in de tuin, barbecueën en … op vakantie gaan naar zee. Natuurlijk is ook teckel Tokkel van de partij, maar is zo’n zwembadje wel een goed idee met zo’n ondeugend teckeltje in de buurt? En is het niet gevaarlijk op het strand met die forse zeewind als je zulke lange oren hebt? Dadelijk stijgt Tokkel nog op!
Kind & Jeugd
Fictie 4-6 jaar
Uitgeverij Clavis B.V.B.A.
29 mei 2020

Recensies

door: Jufelsie 1 like
Jippie, Teckel Tokkel op vakantie, een boek met nieuwe voorleesverhalen waarin Teckel Tokkel weer van de partij is. Teckel Tokkel is de hond van Basiel. Ze zijn onafscheidelijk en beleven samen heel veel avonturen. Alles wat ze meemaken is voor jonge kinderen heel herkenbaar. Het is hun...