Thuis in de tijd

De politieke discussie in veel West-Europese landen wordt op dit moment grofweg beheerst door, aan de ene kant, de liberalen en sociaaldemocraten, en aan de andere kant de populisten. Beide kanten van het spectrum hebben zich ingegraven en kunnen elkaar niet meer bereiken. Dat geldt ook voor Nederland, in onze eindeloze Hoekse en Kabeljauwse twisten tussen `nationalisten enerzijds, en `multiculturalisten en `eurofielen anderzijds.

In Thuis in de Tijd klauteren Thierry Baudet en Geert Mak uit de loopgraven. Ze brengen een aantal botsende, overlappende en contrasterende visies bijeen op een van de belangrijkste themas van deze tijd: ons thuis, onze identiteit. Het bevat bijdragen van Benno Barnard, Marita Mathijsen, Jan Willem Duyvendak, Asis Aynan, Ad Verbrugge, Thierry Baudet en Geert Mak.

Is Thuis in de tijd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Thuis in de tijd