time to momo Andalusie + ttm Dichtbij 2020

time to momo Andalusie + ttm Dichtbij 2020

Dit is de gesealde versie van time to momo Andalusië – 978 90 5767 8813
Bij aankoop van deze gids krijg je van 24 februari 2020 tot en met 31 mei 2020 de stedengids time to momo Dichtbij cadeau (t.w.v. € 14,99)! De time to momo Dichtbij gids bevat 6 routes door Arnhem, Nijmegen, Amersfoort, Almere, Gent en Luik. Deze wordt direct meegeleverd. Let op! OP=OP

It’s time to momo!

Met time to momo Andalusië (voorheen 100% Andalusië) ontdek je de leukste steden van de regio: Sevilla, Málaga, Granada en Córdoba.

Bij time to momo delen onze lokale auteurs uit liefde voor hún stad alleen de echte highlights met je. Zo sla je de drukke dertien-in-een-dozijn-winkelstraten over en wandel je, terwijl je onderweg een bezienswaardigheid meepikt, naar de leukste adressen waar de locals zelf graag komen. Geniet van elke seconde & haal alles uit je vakantie in Andalusië!

Inclusief:
-4 verrassende routes door de populairste steden van Andalusië + 1 autoroute van Sevilla naar Ronda
-Alle belangrijke bezienswaardigheden
-Meer dan 250 adressen om te eten, drinken en shoppen, geselecteerd door onze locals
-Handige uitneembare plattegrond
-Leuke top 10-lijstjes

time to momo is de bestverkochte stedengidsen serie van Nederland en België. Meer stedentrip inspiratie? Check www.timetomomo.com voor alle stedentripbestemmingen, de laatste nieuwe tips én hotelinspiratie.
Reizen & Talen
Reisgidsen algemeen