Toevluchtsoord

Toevluchtsoord

Gelezen 41 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 18
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3   Topics 0
Het Adirondackgebergte, in de staat New York: een prachtige omgeving en een geliefde vakantielocatie.

De blokhut is al jaren een toevluchtsoord voor de vriendengroep: Maude, Lars, Jennifer, Jonathan, Megan, Jeffery en Jack. Bevriend sinds de middelbare school, ondertussen allemaal hun eigen weg gegaan, maar in die hut maakt de afstand in hun dagelijks leven niet meer uit. Daar zijn ze weer terug in hun tienertijd, al is het maar voor even.

Dit jaar is echter anders. Vriendschappen die oprecht leken, krijgen een andere betekenis. Onderlinge verschillen verbreden zich. De televisie vertoont beelden die zowel choquerend als afschuwelijk zijn en ver van hun hut staat de wereld op instorten. Terwijl zij hun tienerjaren herleven, brokkelt al het bekende langzaam af.

Is de hut nog steeds een toevluchtsoord? Of is het hun gevangenis geworden?

Literaire thriller
Quasis Uitgevers
25 maart 2017
25 maart 2017
9789492099211 , 9789492099228 , 9789492099211

Niet zomaar een verhaal

door: Joop Hazenbroek

Er zijn schrijvers die heel veel bladzijden nodig hebben om hun verhaal te kunnen vertellen. Zij hebben te veel woorden nodig om hun gedachten goed op papier te kunnen zetten. Dat kan in sommige gevallen goed uitpakken en weet de schrijver zijn lezer lang aan zich binden. Maar met regelmaat blijkt...

Reacties op: Toevluchtsoord