Tom Clancy Eer en geweten

Eer en geweten

Gelezen 34 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 53 Favoriet 1 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 3 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Vrijheid, eindelijk vrijheid in Iran. Dat is waar de honderdduizenden mensen die de straten op zijn gegaan op uit zijn, en in de media wordt al gesproken over de ‘Perzische lente’. Westerse leiders slaan elkaar al op de schouders en in de Verenigde Staten roepen kabinetsleden en senatoren om het hardst dat de rebellen moeten worden gesteund. Maar president Jack Ryan heeft zo zijn twijfels.
Ryan heeft zijn handen vol aan enkele grote crises in eigen land. Een dodelijk griepvirus verspreidt zich razendsnel en eist steeds meer slachtoffers onder de Amerikaanse bevolking, terwijl overstromingen in het zuidoosten van het land voor totale chaos zorgen. Maar het grootste gevaar schuilt hem in twee Russsische kernraketten die zijn gestolen. Het team van de Campus komt de raketten op het spoor als Jack Junior in Afghanistan contact weet te leggen met een gevluchte Russische inlichtingenofficier, maar kort daarna wordt Jack ontvoerd. John Clark en de rest van het Campus-team zetten de achtervolging in.

Thriller
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
19 mei 2020
19 mei 2020