tot stof vergaan

Tot stof vergaan

Gelezen 105 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 57 Favoriet 4 Recensies 1
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

De pers heeft hem Cremator gedoopt - de moordenaar die rondwaart in Minneapolis en zijn slachtoffers verbrandt. Hij laat niets anders achter dan as en de zekerheid dat hij opnieuw zal toeslaan...

Als het derde slachtoffer de dochter van een vooraanstaande miljardair blijkt te zijn, wordt de jacht op de Cremator pas echt geopend. Bovendien is er deze keer een getuige: een zestienjarig meisje. John Quinn, speciaal agent van de FBI en bekend om zijn feilloze instinct wordt naar Minneapolis gehaald om de zaak zo snel mogelijk tot een goed einde te brengen. Daar krijgt Quinn te maken met ex-FBI agente Kate Conlan, die nu hulp verleent aan slachtoffers en getuigen van misdrijven. Ze neemt het meisje onder haar hoede en staat haar bij tijdens de verhoren. Maar de angstige tiener zwijgt in alle talen over wat er gebeurd is. Samen met Quinn, waarmee ze een pijnlijke geschiedenis deelt, moet Kate de moordenaar zien op te sporen. Want zij is de enige vrouw die de Cremator kan stoppen.

Thriller
01 juli 2004

Recensies

Daverende thriller!

door: Bianca 1 like
Het was even inkomen, vooral veel namen en ik moest even inkomen wie wie was. Eenmaal op gang vond ik het weer een geweldig boek, net als alle andere boeken van Hoag. Een mooie combi van spanning en romantiek, ik hou ervan.