Twee Anna's

Twee Anna’s is een nieuwe bundel vol verhalen.

Een eenzaam meisje, dat de zomer doorbrengt in de bergen, een joods meisje dat al lang bij een Navaho-stam leeft en een geharde gevangenisbewoonster die waarschijnlijk voorwaardelijk vrij zal worden gelaten. Dit is zomaar een greep uit de mensen die Hannah Green in deze nieuwe verhalenbundel beschrijft. Ze zijn allemaal verschillend en ook zien ze ieder op hun eigen manier het leven onder ogen. Maar toch weten ze allemaal onze sympathie en bewondering te wekken. Voor iedereen die de verhalen leest: je krijgt echt meer begrip voor menselijke ervaringen die vaak uitmonden in geïsoleerd raken. Hannah Green weet dit gevoel van eenzaam zijn, ook al ben je onder de mensen, geweldig te beschrijven.

Is Twee Anna's het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Twee Anna's