Vakantievlinders

Vakantievlinders omnibus

Gelezen 75 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 56 Favoriet 3 Recensies 11
Feelgood Spots 1   Topics 0

In deze feelgoodroman vind je maar liefst drie romantische verhalen over moderne vrouwen, vriendschappen en liefdes die je meteen in de vakantiestemming brengen. Van de hand van Vannessa Thuyns, die vorig jaar debuteerde met de vrolijke roman Knetterverliefd. Vlieland Lisa durft de ‘zeilreis voor vrijgezelle dertigers’ niet af te zeggen. Het was immers een gul cadeau van haar familie. Eenmaal op het schip op weg naar Vlieland probeert ze met man en macht alle single mannen te ontwijken. Kan ze dat een week lang volhouden? Napels Josefien hoopt in het mooie Napels te kunnen ontspannen, maar haar beste vriendin blijkt haar uitgenodigd te hebben voor een compleet andere reden. Josefien probeert zich staande te houden, dus verliefd worden op de sexy hoteleigenaar is absoluut geen optie... Tirol Simone is na een traumatische ervaring nooit meer in de buurt van de skipiste geweest. Omdat haar vriendinnen zo aandringen, besluit ze de wintersport nog één kans te geven. Zo slecht treft ze het niet in Tirol met een aantrekkelijke skileraar, maar dan slaat het noodlot toe en kan Simone niet anders dan spijt hebben. ‘Vannessa heeft het weer voor elkaar! Ik kon niet stoppen met lezen.’ – Tamara Haagmans, feelgoodauteur (De mooiste dag van je leven, uitgeverij LS)

Romantiek
Romantiek