Van ego naar hart

In 'Van ego naar hart' deelt Pamela Kribbe - bekend van 'De verboden vrouw spreekt' - channelings voor onder anderen lichtwerkers die zich richten op de overgang van ego naar hart, dé centrale bewustzijnstransformatie van deze tijd. De afzonderlijke channelings gaan in op verschillende aspecten van die bewustzijnsovergang en bieden handreikingen om de overgang van ego naar hart begrijpelijker te maken. Om ons hartsbewustzijn te versterken moeten we het contact met onze ziel herstellen, bewust worden van onze mannelijke en vrouwelijke energieën en deze beide energieën weer in balans brengen. In dit interessante boek laat Pamela het belang van bezieling en verbondenheid in ons leven zien. Ook besteedt ze extra aandacht aan de onderdrukte mannelijke hartsenergie die zich in ons bevindt. Deze verboden man wordt tot spreken gebracht via inspirerende boodschappen over emotie, liefde en relaties. 'Van ego naar hart' is een prachtige aanvulling op het oeuvre van Pamela Kribbe en onmisbaar voor ieder die meer hartsbewustzijn wil in zijn of haar leven.
Lees meer van Pamela Kribbe in 'De verboden vrouw spreekt', 'Op weg naar een Nieuwe Tijd', 'Bezield leven', 'Contact met spirituele gidsen', 'Gesprekken met Jeshua', 'De Aarde spreekt' en 'Nacht van de ziel'.

Is Van ego naar hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Van ego naar hart