Vandaag, ergens op aarde

Vandaag, ergens op aarde

Rank 750 Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 2
Junior   Topics 0
Een schitterende schatkist vol natuurverhalen

Het hele jaar door is de natuur aan het werk. Overal op aarde gebeurt er iets anders – er ontstaan wolken en het begint te

regenen, een eekhoorn verstopt nootjes voordat het winter wordt, apen nemen een stoombad, een heel land kleurt roze,

er verschijnt een maanboog achter een regenval, een vogel begint aan een vlucht die een jaar zal duren...

Op 48 schitterend geïllustreerde spreads worden verhalen verteld over dieren en natuurverschijnselen. Over elke maand

lees je vier verhalen, elk uit een ander werelddeel, want als het hier winter is, is het ergens anders zomer. Is het droog op de ene plek, dan regent het elders. Maak een wonderlijke wereldreis vanaf je lievelingsleesplek. Een boek dat je laat wegdromen bij de oneindige schoonheid van onze planeet.

Kind & Jeugd
Natuur, plant, dier (<12 jaar)
Lemniscaat B.V., Uitgeverij
06 december 2022
06 december 2022

Reacties op: Vandaag, ergens op aarde