Verboden verleden

VN:

Verboden verleden

Gelezen 183 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 116 Favoriet 5 Recensies 20
Thrillers & Spanning Newsroom 1   Topics 0

Hij heeft eerder gedood, maar amper bewust. Jarenlang heeft hij zich verdoofd met woeste strooptochten vol duistere lust. Hij weet exact hoever hij kan gaan. Tot zijn leven onbeheersbaar verandert. Tot de woede in hem te groot, de drang onhoudbaar wordt. Dan wordt een seriemoordenaar geboren.

Na jaren van zwerven komt reisjournaliste Ariane eindelijk thuis. Er wenkt een rooskleurig bestaan, met een nieuwe carrière, een mooi huis en haar exotische liefde Abhay. Toch is ze onzeker: over haar kille familie en dominante moeder waarvoor ze gevlucht was, en de anonieme post in haar brievenbus. Als er in de duinen een lijk gevonden wordt, blijkt het om een oude bekende te gaan. Ariane gaat op zoek naar antwoorden. Maar graven in het verleden kan pijnlijke gevolgen hebben?

Literaire thriller
DMT
22 oktober 2010
01 augustus 2012

Cross-over met chicklit

door: Katleen Scheers 1 like

emoties en een cross-over met chicklit.,Isa Maron (1965) heeft uitstekende referenties. Passiespel, haar debuut, werd in 2008 verkozen tot beste Nederlandse Vrouwenthriller. De recensenten waren dan ook laaiend enthousiast over haar eerste boek. Verboden verleden is de tweede thriller die ze...

Reacties op: Verboden verleden