Verborgen geschiedenis

Zijn wij de eerste grote technische beschaving of waren er anderen voor ons? Voor iedereen die met een open visie de wereldgeschiedenis wil bekijken!
In zijn eerste boek Verdwenen beschaving onderzocht Eelco de Boer de Griekse sagen en de relatie met de geheime ordes. In dit boek neemt hij u mee op dezelfde speurtocht. Nu zijn het echter niet alleen de Griekse mythen die hij volgt, dit keer komen de verhalen uit de Bijbel en de Koran voorbij. En ook nu vond hij weer afspiegelingen van sterrenbeelden op de grond in Noordwest-Europa.
Zijn de Griekse mythen en Bijbelse verhalen wel afkomstig uit landen rond de Middellandse zee? Na het lezen van dit boek slaat u aan het twijfelen!
Vreemd genoeg zijn oude verhalen uit de Bijbel en daarvoor terug te voeren op de religie en de symbolen van het oude Babylon. Deze zijn zelfs vandaag de dag terug te vinden op gebouwen of voorwerpen van de wereldlijke macht.
Ook de nazi´s hadden het geloof dat de mensen uit Noordwest-Europa afstamden van een meestervolk, de Ariërs genaamd. Zij zaten wellichten toch dichter bij de waarheid, dan dat wij geloven willen.

Is Verborgen geschiedenis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verborgen geschiedenis