De nazi's dachten dat de Germanen afstamden van een goddelijk volk, Ari?rs geheten. Het Oera Linda Boek beschrijft dat de historie is begonnen bij een Oer-fries volk. Onderzoekende schrijvers als Charles de Grave, Theophile Cailleux en Iman Wilkens menen dat de Ilias juist onze streken beschreef. Ze zaten dicht bij de waarheid. Noord-West Europa is een gebied met een zeer oude historie. Prehistorische bouwwerken in dit deel van Europa, zoals Stonehenge en Carnac, zijn met geometrische lijnen met elkaar verbonden tot in Egypte, Isra?l en India aan toe. Al deze lijnen komen samen in Nederland. De top van de vrijmetselarij wist en weet dit. Hier in Nederland, waar op de grond sterrenbeelden zijn gevormd door volken uit het verre verleden, is bij deze adel en met name bij het koningshuis van Oranje, de herinnering bewaard gebleven. Zoals altijd verborgen de vrijmetselaars hun kennis en geheimen in het volle licht, ook bij de Oranjes. Waarom heet het huis van onze koningin Drakensteyn? Hun boot De Groene Draeck? Het huis in Itali? Rocco dei Draconi en waarom liet prins Bernhard een draak op zijn lichaam tatoe?ren? Op de grond in het hartje van Nederland ligt het sterrenbeeld Draak. Op de exacte knooppunten staan kerken. Zo staan er vele bijzonderheden in het boek.

Is Verdwenen beschaving en verborgen boodschappen uit het verre verleden in Nederland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verdwenen beschaving en verborgen boodschappen uit het verre verleden in Nederland