Verdronken

Verdronken

Rank 3998 Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 3
Young adult   Topics 0
jeugdboek, thriller, serie, eiland, mysterie, verdrinking, Nederlands, van eigen bodem

Het bloedstollende vierde deel uit de jeugdthrillerserie ‘Eilandgeheimen’ laat het hoofdpersonage minder fraaie dingen ontdekken. Een verhaal vol verrassingen voor onderzoekers vanaf 12 jaar.

Roan krijgt een whatsappje van iemand die beweert dat hij zijn tweelingbroer Dylan is. Dat kan helemaal niet, want Dylan is zeven jaar geleden verdronken. Maar in de volgende berichtjes staan feiten die niemand anders dan zijn tweelingbroer kan weten. Is Dylan wel verdronken? Is het allemaal wel zo gegaan als iedereen zegt? De whatsapper moedigt Roan aan om op onderzoek uit te gaan. Eerst stuurt hij hem naar Esmeralda, een meisje dat Roan nog kent van de basisschool. Vanaf het begin beseft Roan dat hij in zijn zoektocht naar Dylan niemand kan vertrouwen. Hij twijfelt aan Esmeralda en uiteindelijk zelfs aan zijn ouders.
Kind & Jeugd , Young Adult
Uitgeverij Clavis B.V.B.A.
28 november 2019

Lezersrecensies (3)

The Bookbabe

door: Cisz Geverink-Strasters 1 like
" Roan, ik ben je broer. Probeer me te vinden. Ik kan niet naar jou toekomen." ~ p5. Ik vind het zo jammer dat ik weinig mensen over de Eilandgeheimen boeken hoor. Deze boeken verdienen het echt om gelezen te worden! "Tot een paar uur geleden was hij er honderd procent van overtuigd dat zijn...

mijn recensie

door: salahiddineBoukayou 1 like
ik vind het boek leuk het lijkt me ook leuk om te zien ik geef het een tien en andere mensen lees dit boek bekijk deze boek op hebban

Jeugdthriller uit serie ‘Eilandgeheimen’

door: Ton Jansen 1 like
Dit is het vierde boek van Gerard van Gemert in de serie ‘ Eilandgeheimen’ getiteld ‘ Verdronken’. De andere titels zijn eveneens kort en bondig, zoals ‘Verlamd’. Van Gemert is vooral bekend van zijn fictieve sportboeken. Het speelt zich grotendeels op Terschelling af. Het zijn...