Verhalen uit de pits

Verhalen uit de pits

Rank 3808 Gelezen 11 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Gespot 2   Topics 0

In 1991 is Jack Plooij als manager van een toerwagenteam op het Italiaanse Monza-circuit. Formule 1-commentator Olav Mol treft hem in de pits en geeft hem er een nieuwe baan bij: pitreporter. In de jaren die volgen interviewt Jack de coureurs en jaagt hij op nieuwtjes in de voor tv-kijkers vaak ondoorgrondelijke Formule 1-wereld, eerst als invaller en daarna als vaste reporter.
In dit persoonlijke boek vertelt hij over zijn leven en werk in de racerij; over de avonturen met Frans Verschuur, de jaren met Michael Schumacher en Jos Verstappen, en de successen van Max Verstappen nu. Aan de hand van gesprekken met internationale collega’s zoals Ted Kravitz, Kai Ebel en Lee McKenzie biedt hij een unieke kijk achter de schermen van de Formule 1. Daarnaast blikt hij terug op de jaren dat hij als vader langs de Europese kartbanen stond, waar hij van dichtbij meemaakte hoe Jos Verstappen volledig toegewijd werkte aan de ontwikkeling van zoon Max.

Lifestyle & Vrije tijd
Volt
04 juni 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 11,99