Verhalen vertellers

Verhalen vertellers

Rank 8377 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

Ontdek de verborgen geheimen van Mars en ontmoet de laatste draak van Woudzee. Kent verliefdheid grenzen? Gaan mens en natuur samen? Verken de toekomst en het verleden op de vleugels van de beste binnen- en buitenlandse auteurs. Met verhalen van: Tais Teng, Jaap Boekestein, Uschi Zietsch, Karel Smolders, Johan Klein Haneveld, Theo Barkel, Yvette Hazebroek, Gë Ansems, Joke Hartog, Roderick Leeuwenhart. ‘Met een voldaan gevoel sla je dan ook de bundel dicht. ‘Verhalen Vertellers’ biedt een gevarieerde staalkaart van de auteurs die publiceren bij uitgeverij Macc.’ Vreemde Werelden “…een gevarieerde bundel, waar ik een aantal heel erg leuke uurtjes mee heb doorgebracht.” Jos Lexmond, NCSF ‘Yvette Hazebroek levert met haar verhaal Het Vallende Schip een spannende bijdrage aan deze bundel. (…) Kortom: Gewoon een boekje dat je gelezen moet hebben als je van korte verhalen en van een beetje spanning en sciencefiction houdt! Chrissy van der Haven, SF-Terra.

Korte verhalen , Sciencefiction & Fantasy
Uitgeverij Macc