Verlangen

Rank 603 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Verlangen, en nog meer zondagverhalen:

Het laatste daglicht geeft het bijzondere landschap een
Zachtoranje gloed, zo adembenemend dat ze wel moeten stoppen.
Het onrustige gevlinder komt terug. Nog een paar kilometer rijden.

‘Verlangen en nog meer zondagverhalen’ zijn korte verhalen die gelijk een beeld voor ogen roepen. Perfect voor een luie zondag of voor hen die weinig tijd hebben en af en toe vermaakt willen worden met een sfeervolle vertelling.

Over haar eerste bundel zeiden haar lezers:
“Als je dit boek met verhalen leest, ga je door een achtbaan. Zodra je denkt dat je weet wat er komt, word je verrast door een ander soort verhaal en een onverwachte wending.”
“Heerlijke verhalen, en niet alleen voor de zondagochtend! Humor, drama, thriller, ze weet alle genres kernachtig te raken. Een veelzijdige bundel die je maar moeilijk weg kan leggen."

Marceline de Waard:

Sinds 2017 maakt Marceline de Waard (1964) haar kinderdroom waar: schrijver zijn. Maart 2020 verscheen haar debuutroman ‘Thuisreis’ en iedere zondag verschijnt een nieuw kort verhaal. In deze bundel zijn vijftig van deze verhalen bijeengebracht. Eerder verscheen van haar de bundel ‘Schandalig en andere zondagverhalen’.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels