Verzamelde wijsheid

Verzamelde wijsheid

In deze dynamische tijd zijn we aan de ene kant druk met ons werk en onze relaties in een maatschappij van hectiek, stress en een overdaad aan informatie en opinies. Aan de andere kant is er tegelijkertijd een toenemend innerlijk bewustzijn dat men ook anders met het leven kan omgaan dan men gewend was.

Behalve verscheidene boeken heeft Jaap Hiddinga ook veel artikelen geschreven voor het tijdschrift BRES, dat een ‘kroniek van onze beschaving’ is op het gebied van bewustzijn, nieuwe wetenschap, spiritualiteit, verborgen geschiedenis, wereldwijde ontdekkingen, duurzaamheid en alternatieve genezing. Een rode draad hierin is de verbinding met onze ziel in de Goddelijke bron.

Dit boek bevat artikelen over verschillende onderwerpen die aansluiten bij deze levensfilosofie en die ondersteunend kunnen zijn voor een levenswijze van stilte en contemplatie, in verbinding met onze ziel, zodat men bewust met zichzelf, de medemens en de natuur omgaat. Want welk onderwerp men ook neemt, altijd is daar de wijsheid van het Goddelijke in te herkennen.
Religie & Spiritualiteit
Edicola Bewustwording