Wereld in beweging

Velen kondigen een nieuw tijdperk aan en gaan er van uit dat we ons bevinden in een tijd van veranderingen naar een ander niveau van bewustzijn, een transformatie naar nieuw leven.

Er bestaan heel veel ideeën hierover waarbij men ervan uitgaat dat dit een bijzondere en mooie manier van leven op aarde gaat brengen. De werkelijkheid is dat we in een chaotische wereld leven waar veel dingen steeds verder achteruitgaan. Veel mensen vragen dan ook: wat is de ware aard van deze transformatie.

In dit boek worden de veranderingen, de transformatie nader bekeken. Veranderingen op het gebied van de natuur, met extreme weersomstandigheden, maar ook met betrekking tot het gedrag van de mens: verdeeldheid, irritaties, boosheid, tegenover de expressie van liefde en spiritualiteit.

De mensheid bevindt zich in een beslissende fase van haar ontwikkeling op een wereld die in beweging is. Een beweging die al lang geleden voorspeld is vanuit verschillende spirituele, religieuze en filosofische bronnen, en die al geruime tijd werkzaam is en steeds sneller gaat.

Jaap Hddinga studeerde kwantumnatuurkunde en chemie en kreeg in 1993 een openbaring die zijn leven en denken totaal veranderde. Woonachtig in Schotland houdt hij zich bezig met het schrijven van boeken, en geven van lezingen en consulten. Van zijn hand verschenen enkele tientallen boeken, waarvan een groot deel bij Edicola zijn uitgegeven.

Is Wereld in beweging het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wereld in beweging