Voel

VOEL, terug in contact met jezelf

Ben je vaak te druk? Voel je dat je leeft of overleeft? Zit je voor je gevoel in een ratrace en te veel in je hoofd? Wat zou er nu gebeuren als je vertraagt, verzacht en meer in je lichaam komt. Dan valt er druk van je af en voel je meer rust, energie en liefde. Zowel in jezelf als in relaties met je dierbaren. Onze gevoelens en emoties zijn de richtingaanwijzers die ons daar brengen.

In VOEL brengt Pauline van Aken je met behulp van haar twee zelfontwikkelde methoden in verbinding met je eigen waarden en wijsheid. Je ont-wikkelt, ontwaakt en ontwapent. Je laat vanuit liefdevol bewustzijn en vertrouwen los wat niet meer bij je past. Hierdoor gaat de energie in jezelf weer stromen, herstelt je veerkracht en voel je dat je leeft.

Pauline neemt je mee op reis naar binnen – daar waar je gevoelsleven zich afspeelt.

VOEL bevat inspirerende en zeer waardevolle lessen, waardoor je niet alleen jezelf nog beter leert kennen… Je groeit erdoor in je bewustzijn, eigenwaarde en zelfvertrouwen. Met de praktische oefeningen voor in het dagelijks leven, breng je jezelf gemakkelijk op een hoger plan, ook op het gebied van gezondheid en welzijn.

Is Voel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voel