Vogeleiland

Vogeleiland

Rank 69 Gelezen 816 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 574 Favoriet 29 Recensies 56
Thrillers & Spanning Artikelen 6 Newsroom 3 Lijsten 6 Spots 10   Topics 0   Leesclub

De opstandige Marianne haat haar ouders, school en de maatschappij. Ze loopt van huis weg en gaat met de oudere Berend op het onbewoonde Vogeleiland wonen. Ze leven een idyllisch leven totdat Marianne zwanger wordt en moet bevallen. Ze raakt in paniek en wil terug naar de bewoonde wereld. Berend realiseert zich dat hij in de cel zal belanden als hun verhaal naar buiten komt. Vanaf dat moment wordt Marianne zijn gevangene.

Jaren later kampt Nicole, het zusje van Marianne, nog steeds met het trauma van haar verdwijning. Een schokkende gebeurtenis doet de hoop oplaaien dat haar zus nog leeft.

Literaire thriller
The House of Books
03 mei 2021
03 mei 2021

Kees van Duyn Hebban Recensent

Pauw is terug van niet helemaal weggeweest

door: Kees van Duyn 2 likes ebook

In 2015 kondigde Marion Pauw aan geen fictie meer te willen schrijven. Ze zag er het nut niet meer van in en wilde zich op andere zaken richten. Vier jaar later maakte ze haar beslissing ongedaan, want het verhaal van de in 2019 verschenen roman De experimenten kwam op haar pad. Op dat moment wist...

Reacties op: Vogeleiland