Waarom ik ?

Lena zit niet lekker in haar vel. Ze wordt al maanden achtervolgd door nare gedachtes en gebeurtenissen. Bij haar familie kan ze het niet kwijt, want die zullen haar niet begrijpen. Ook bij haar vriendinnen kan ze niet terecht. Ze vindt het lastig om haar gevoelens te uiten. En wanneer één van haar beste vrienden zich tegen haar keert weet ze niet wat ze moet doen. Ze raakt steeds verder verstrikt in de gevolgen van haar acties. Wat zal er gebeuren wanneer het uit de hand loopt?

Lenne neemt je mee in haar spannende thriller Waarom ik?, welke je door haar levendige schrijfstijl in één keer uit wil lezen. Waarom ik? is een thriller die je raakt doordat het verhaal verrassend en spannend is en het levensecht kan zijn. Regelmatig vraag je je af: Wat zou ik doen? – Ingrid van Hest, pedagoog.

Het is Lenne uitstekend gelukt om allerlei verschillende emoties gerelateerd aan een heftig en actueel onderwerp op papier te zetten. Ik werd zo nieuwsgierig naar het verloop dat ik het in één adem heb uitgelezen – Leonique Rijnen.

Brave New Books
17 mei 2021