Waarom je niet slaapt en hoe het op te lossen

Wie slecht slaapt, is daar de hele dag mee bezig. En dat is niet gek want slapen is voor elk orgaan van belang. Het effect van een slechte nachtrust op onze concentratie en humeur is direct merkbaar. Voor onszelf en voor onze omgeving. Eén doorwaakte nacht kunnen we wel aan, maar als slecht slapen aanhoudt, worden we moedeloos of wanhopig. 'Nergens voor nodig', vindt Chris Winter, door Arianna Huffington ook wel de slaapfluisteraar genoemd. Hij adviseert talloze bezorgde wakkerblijvers en prestatiegedreven atleten over slapen. Angst en zorgen zijn de grootste boosdoeners. Maar hoe zet je dat brein uit en hoe maak je je lichaam klaar voor slaap? Winters laagdrempelige boek Waarom je niet slaapt en hoe het op te lossen, geeft inzicht in het slaapmechanisme, praktische tips en onderstreept het belang van slapen. Maar bovenal stelt het boek gerust, want uiteindelijk kan echt iedereen weer rustig slapen.

Recensies (1)

Is Waarom je niet slaapt en hoe het op te lossen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Waarom je niet slaapt en hoe het op te lossen