Waarom vogels

Vogels sterven uit, een beroemde schrijver gaat dood, Katja’s boezemvriendin raakt zoek in een Spaans gebergte en ook Katja zelf dreigt te verdwijnen. Toch klinken er in het riet stemmen, hún stemmen. Zijn ze er echt niet meer?
waarom vogels is een prachtige, hypnotiserende roman, waarin alles om de liefde draait. De liefde van een man voor zijn vader, die hij amper heeft gekend. De liefde van een vrouw voor de man die in zijn eigen wereld gevangen lijkt te zitten. De liefde van de vertelster voor haar beste vriendin, die in de ban is van een fantast, een liefde die verder gaat dan ze aan zichzelf wil toegeven. En uiteindelijk de liefde voor vogels, die langzaam maar zeker uitsterven. Wie raakt ons, waarmee verbinden
we ons?

Recensies (1)

Is Waarom vogels het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waarom vogels