Wat je wél kunt doen

Steeds meer mensen beseffen dat het vijf voor twaalf is wat betreft het klimaat en willen duurzamer leven. Juist daarom is het belangrijk om te weten met welke keuzes je nu echt verschil maakt en je ecologische voetafdruk verkleint. Want hoe veranderen we de wereld en ons eigen gedrag? En hoe houd je vol?
In 'Wat je wél kunt doen' wijst Alfred Slomp op de Groene Vijf waarmee je de meeste impact maakt: anders reizen, anders eten, energiezuinig wonen, minder nieuwe spullen kopen en werken aan een systeemverandering. Hij beschrijft niet alleen de dilemma’s, uitdagingen en kansen, maar geeft vooral veel praktische tips die jij vandaag al kunt toepassen.
'Wat je wél kunt doen' is een praktische en haalbare gids voor iedereen die niet bij de pakken neer wil zitten maar in actie wil komen, om zo zelf en samen met anderen het verschil te maken.

Is Wat je wél kunt doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat je wél kunt doen