We hebben er een geitje bij

We hebben er een geitje bij

Gelezen 28 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 5
Junior Artikelen 5 Lijsten 1   Topics 0

We hebben er een geitje bij!, geschreven door Marjet Huiberts en geïllustreerd door Iris Deppe, is verkozen tot Prentenboek van het Jaar 2016. Bij deze speciale editie zit een leuk vingerpopje van het geitje.

Prentenboek van het Jaar 2016
Dit geweldige peuterprentenboek met tekst van Marjet Huiberts en illustraties van nieuwkomer Iris Deppe is verkozen tot Prentenboek van het Jaar 2016. Dit boek staat tijdens de Nationale Voorleesdagen 2016 centraal.
De Nationale Voorleesdagen 2016 worden gehouden van woensdag 27 januari t/m zaterdag 6 februari 2016.

Een nieuw geitje op de kinderboerderij
In We hebben er een geitje bij! is op de kinderboerderij een nieuwe bewoner geboren. Voor Mik het babygeitje heeft gevonden, gaat hij langs alle andere kinderboerderijdieren, die elk op hun eigen manier uiting geven aan hun blijdschap over de geboorte van het nieuwe geitje. Om voor te lezen vanaf 2 jaar.

Kind & Jeugd
27 januari 2016

Koen Driessens Hebban Recensent

Een waar voorleesplezier

door: Koen Driessens

Op de kinderboerderij is een geitje geboren. Mik springt op zijn step en gaat het bezoeken. De kinderboerderijdieren koe, paard, kip, konijn en de varkens begroeten hem telkens op hun eigen manier met hetzelfde nieuws: we hebben er een geitje bij! De boer neemt Mik en alle dieren mee naar moeder...

Reacties op: We hebben er een geitje bij