We quit mail

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Ken je dat gevoel aan het einde van de dag, dat je niet hebt gedaan wat je wilde doen omdat je voortdurend in overleg zat en tussendoor je e-mail wegwerkte? Dat je niet meer toekomt aan waar je eigenlijk voor aangenomen bent? Gooi het roer om en doe mee met We Quit Mail. In plaats van de stress van een volle inbox, de constante afleiding van nieuw binnengekomen berichten en het gebrek aan direct contact met collega s, leer je op een efficiƫnte en leuke manier samen te werken. In plaats van achter je werk aan te rennen, pak je de regie terug. Laat je verrassen en inspireren door dit boek vol ervaringen en praktische tips om zelf de eerste stap te zetten. Kim ging ons voor en stopte op 1 januari 2011 met mailen. Haar leven is drastisch veranderd. Kim Spinder: innovator en piraat, winnaar van The Harvard M-Prize for Management Innovation, uitvinder van Deelstoel.nl en het Open Innovatie Festival, veranderaar en dwarsligger, veelgevraagd spreker. Met veel lef en plezier helpt ze organisaties om zich klaar te maken voor de toekomst. Zelf stopte ze op 1 januari 2011 met mailen. Haar leven is drastisch veranderd. 'We houden elkaar te veel zinloos bezig. Tijd om weer te focussen op waar het echt om gaat: Kafka-vrij samenwerken aan iets moois. Kim laat zien dat dat kan en hoe je ultiem online samenwerkt om veertig projecten tegelijk te managen. De nieuwe generatie kent een digitale flow waar zelfs de ergste MBA niet van durft te dromen.' - Mathieu Weggeman, auteur van Leidinggeven aan professionals? Niet doen! Een leven zonder e-mail? Het kan! Dit boek zit vol met ervaringen en praktische tips om zelf de eerste stap te zetten. +

01 januari 2014

Reacties op: We quit mail