Weerloos

Weerloos

Rank 2448 Gelezen 19 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0

Anne Kramer ontdekt een gruwelijk geheim van de verdwenen verpleegkundige Evie ***** Verpleegkundige Evie wordt gestalkt en ontvangt doodsbedreigingen. Commissaris Anne Kramer heeft al snel door wie de stalker is, maar tussen weten en bewijzen gaapt een diepe kloof, waardoor Evie met de dag meer in gevaar komt. Dan verdwijnt de vrouw van de aardbodem. Anne Kramer ontrafelt de zaak stukje bij beetje, en ontdekt daarbij een gruwelijk geheim. Intussen wordt op een Haags ministerie aan de stoelpoten van de lastige maar populaire commissaris gezaagd. Voor de zoveelste keer in haar leven moet zij kiezen tussen de regels en haar hart. WEERLOOS is het spannende veertiende deel van de Anne Kramer-reeks. De delen zijn los van elkaar te lezen.

Literaire thriller
Uitgeverij De Kring